Bestelen en bezorgen
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen in de sit2stand Webwinkel is heel eenvoudig. Zoek het artikel van uw keuze in de webwinkel. Kies indien van toepassing de kleur en maat die u wenst. Klik daarna rechts op de button ''+ winkelmand''. Wanneer u klaar bent met winkelen klikt u rechtsboven op ''winkelmand''. U kunt uw bestelling controleren en het bestelproces voortzetten door op de button ''naar winkelmand'' te klikken.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Momenteel bedraagt de levertijd enkele werkdagen, de exacte levertijd vindt u op de productpagina. Met de Track & Trace code die u bij uw bestelling ontvangt kunt u zien waar uw bestelling zich bevindt. U doet dit via de website van PostNL. Artikelen met een afwijkende levertijd krijgt u direct bericht
Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?
Als uw bestelling geplaatst is krijgt u van ons een e-mail met de bevestiging van uw bestelling. In een aparte e-mail ontvangt u de factuur van de bestelling. Daarnaast krijgt u een afsluitende pagina te zien waarop u bedankt wordt voor de bestelling. Ziet u deze pagina niet? Dan is uw bestelling niet gelukt. Neem in dat geval contact met ons op via 0182 - 60 47 35.
Ik heb geen bevestiging en factuur via e-mail gekregen. Hoe weet ik of mijn bestelling wel of niet geplaatst is?
Als u de bevestiging en factuur niet in uw postvak kunt vinden, is het mogelijk dat de e-mails tussen uw ongewenste e-mail terecht zijn gekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op via 0182 - 60 47 35
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Verzendkosten worden niet berekend bij sit2stand
Betalen
Zijn genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle genoemde prijzen zijn excl. 19% btw
Hoe kan ik betalen in de webwinkel?
In de sit2stand Webwinkel kunt u betalen met iDEAL, creditcard of via achteraf betalen
Hoe weet ik of ik betaald heb?
Wanneer u als betaalmethode voor iDEAL heeft gekozen is uw bestelling betaald wanneer het geld van uw rekening is afgeschreven
Zijn mijn gegevens veilig tijdens het betalen in de sit2stand Webwinkel?
Tijdens het afhandelen van uw betaling worden uw gegevens beveiligd door onze partner Buckaroo, Buckaroo communiceert met de banksystemen en verwerkt uw betaling. Buckaroo is internationaal gecertificeerd volgens de PCI-standaards van MasterCard en Visa en zorgt voor een juiste en veilige afhandeling van betalingen d.m.v. iDeal, creditcard en zelf overboeken
Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?
Als u met iDEAL betaalt wordt het geld van uw rekening afgeschreven zodra u de betaling bevestigt in de betaalomgeving van uw bank. Bij uw betaling door middel van creditcard wordt het bedrag geïncasseerd nadat de bestelling geleverd is.
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Ja, dat kan, tenzij het product speciaal voor u wordt gemaakt, bijvoorbeeld door stofkleur-keuze. dit staat altijd vermeld op de orderbevestiging
Hoe vraag ik een retour aan?
Telefonisch via 0182 - 60 47 35
Ik ben mijn inloggegevens van Mijn SIT2STAND.NL vergeten, wat nu?
Uw inloggegevens van uw sit2stand.nl account kunt u opvragen. Op de inlogpagina vindt u onder de invulvelden twee mogelijkheden om uw gegevens op te vragen. U kunt zowel uw inlognaam als het wachtwoord opvragen. Hiervoor heeft u het e-mailadres nodig waaraan uw sit2stand-account gekoppeld is. Heeft u geen toegang meer tot het e-mailadres waaraan uw account gekoppeld is? Dan kunt u als lid een wijzigingscode aanvragen om een nieuw e-mailadres aan uw account te koppelen.
Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen in de SIT2STAND.NL Webwinkel?
Nee, het is niet verplicht om een account aan te maken om te kunnen bestellen in de webwinkel.